Blogger Backgrounds

Wednesday 27 February 2013

~ eeeii wanita berulat ~


Assalamualaikum... :)

aig0oo..wanita berulat??
actually td sajew2 teng0k wall fb then terjumpa satu p0st from bl0g penpatah..
saya tertarik then saya click then ''UWEKKK UWEKKK'' saya... heee


# heyy wanita ini... (suzy nama nyerr )
hee...tengokk..tengokkk...haiwan peliharaan??

nonsense giler...ulat gergasi !! xtahu laa dr ulat kecik cin0net tuu jadik besar gergasi camtuu..entah susu ape lahh wanita nii bg pets dia minummm...ahaha
kalau aku?? jumpa ulat kecik p0n aku dah terpekikk terlolong cam meroyan ni kan pulak besau gajah cm gini... aishh memang tidak lahh !!

utk lebih lanjut tntg artikel wanita berulat gergasi nii leh click kat sini yerrr wanita berulat gergasi ...

#sekarang saya tengah gilakan lagu PUTIH2 MELATI - ST 12..
sekarang saya teringin nak makan aiskrim OREO McFlurry..tapi malas nk g mcD.. :p
( takdak motif apa2 pun )

babaii...salam :)

No comments:

Post a Comment