Blogger Backgrounds

Thursday 7 March 2013

wordless thursday :)


Assalamualaikum.. :)
everyday in march ...


# girls in DEU 2A ... sya bertudung hijau..


# syazwani..saya..akrimah :)



# aina sha...syazana dan saya.. :)
strawberry..jagung..pink guava :p


# hanis..syazana..dan saya :)


# roti  nan cheese for the 1st time @ wkt study kt restoran subhani..
sedap :)


# saya dan kanitha.. ( girlfie bdk kelas sya )
abaikan muka kit0rg yg tgh tahan msam coz makan asam masin @ dewan ade pjumpaan dgn KJ


# bufday card for miera..house-mate :)
6 of march...


# room-mate...
akrimah..nadirah..syazwani... haha.. @ pusat islam

#btw..pray for sabah.. :)
salam..

10 comments:

  1. naan cheese!

    p/s: harap buang word verification for comment sbb mende tu sgt menyusahkan.. ramai yg tak suka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. naan cheese :)

      word verification?? tak tahu lahh yg mana...new lg dlm dunia blog nii..

      Delete
  2. gambar yang last posing dah macam spice girl..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. Salam, tak tau nak panggil apa.. tapi rasanya kita sebaya, jadi panggil Syira je ye.. blog awak cantik, sama mcm tuannya.. saya tak tipu.. salam kenal eh.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam... :)
      sebaya kot..hee its okay,,pgil syira jew :)
      iha pon cntik gk btw blog iha lg best taw..
      salam perkenalan :)

      Delete