Blogger Backgrounds

Sunday 13 May 2012

~ ibu !! mak !! umi !! mummy !! 0mma !! mum !! amma !! ~

assalamualaikum and hye !!
ape m0tif ngn title entry aku nii..pelik2 jew kan...segala jnis bahasa dr b'lainan keturunan bangsa dan agama..ahaha
13 Mei <----- hari-2 ibu sedunia..ehh betul ker??betul laa weii..aku da kaji 2kalendar daa..(tak0t tersilap)
# happy m0ther's day.. (cake sp0ns0red by my father..bkn kek demand2 cm secret recipe tuu tp just to eat jew...ahaha)


d'sebabkn poket and wallet aku nazak tp mempunyai keinginan yg tinggi utk smbut m0ther's day nihh..aku buangkn perasaan malu setebal temb0k besar china utk mtk duit kt ayah ngn paktih sbgai pelabur saham..ahaha..*xmalu nyaa aku >.< (alahh...utk istri2 d0rg jugak kn..)


# me & my lovely mum..mmuuaackks sikit..hehe


# yeahh !! this my family... 
1st time k0t aku rasa bpk aku dlm pic dia senyumm..ahaha


# family maktih..0ke yg llki tuu emag buat iklan c0lgate..abaikn mreka..
f0cus pd paktih aku yg buat muka c0mel..hewwheww



# family akk slung aku..dia dlm pantang skrg..xnmpk tuu dye jew pelik pkai kain batik kan...ahaha


# wif the crazy c0usin..ahaha...


btw..selamat hari ibu & happy m0ther's day kt mak / ibu / umi / mama / mummy / omma / amma k0rang yer..ahahha..
sayangi and manja2 laaa dgn d0rg sblum d0rg tade.. :)

No comments:

Post a Comment